Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2010 02:45 - Блог първи!
Автор: neudobnia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1056 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 06.10.2010 03:52


 Не знам как точно да започна точно това мое ново занимание - писане на блогове, затова ми простете, ако изобщо си направи някой труда да чете това което пиша, но със сигурност ще бъде доста разхвърляно, неподредено и не на място. Нещо, като мен самият. Нямам идея как да класифицирам това, което ще кажа, нямам и конкретна представа какво точно ще кажа, но просто знам, че отдавна напирам да се изкажа и мисля, че тази почти анонимна форма е идеална в момента за мен.

 Та почти по същество, и аз като милиони българи се чувствам повече от компетентен в темите футбол и политика. Предимно ще се придържам към темите политика, икономика и екология. Това са нещата които ме вълнуват много, засягат ме лично и съм сравнително голям лаик в тях. Очаквам да се получават интересни дискусии и съм против личните нападки и саркастични подмятания. Обичам дискусиите да се водят в приличен тон и да се уважава всяко мнение независимо колко кадърно или некадърно да изглежда за даден индивид.
Личното мнение на когото и да е било не е мярка за каквато и да е закономерност. Даже и на голяма група от хора да са сплутени от определено убеждение и се присмиват и не респектират дадено мнение не е закономерност.
 Любимият ми пример е с унгарския д-р Игнац Земелвайс, който първи си е задал въпроса дали има връзка между хигиената при акушерите и родилната треска. Направил е и изследване по въпроса и е описал и доказал връзката помежду им. Тези негови твърдения били оборени, осмени и определени като абсолютна глупост от цялата лекарска колегия. До такава степен е бил пренебрегван и ядосван и подиграван, че се е стигнало до хоспитализирането му в лудница, където и приключва и жизнения му път след побой, лекуване с ледена вода и рициново масло. Случки като тази в историята на човечеството безброй, когато група от хора с тесногръдието си и сарказма си са смачквали и унищожавали велики идеи и личности.
Винаги съм склонен да чуя, размисля и да проуча чуждо мнение даже и да е в абсолютен разрез с моите разбирания. И това съм очаквал и от събеседниците си. Но съм наясно, че колкото и да размишлявам и да чета и блъскам главата над някоя спорна тема, която и страна да заема е много вероятно да греша :) Винаги съм готов за градивна критика - да получа и да дам.

Очакванията ми са големи гоеми, надявам се да излезе нещо ползотворно!




Тагове:   блог,


Гласувай:
1



1. mglishev - Ако имаш профил
06.10.2010 04:22
във Фейсбук, ползвай връзката оттук - така повече хора ще те видят и прочетат. И редовно хвали всички на първа страница в блог.бг и така целият сайт ще те чете ;)
цитирай
2. neudobnia - Мерси
06.10.2010 15:05
за добрите съвети наистина :) Определено ще се възползвам от това :)
цитирай
3. 1etty - Пиши:)
06.10.2010 23:28
Щом има какво да кажеш - има и кой да те чуе - пиши!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neudobnia
Категория: Политика
Прочетен: 10720
Постинги: 2
Коментари: 11
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031